NärCon pepp

Jag är fortfarande lika seg och jag har fortfarande ont i huvudet. Men men, jag har haft det ganska soft, tittade på Wild child innan, en halvsöt film om en strulig tjej som börjar på en internatskola.

Sen cyklade ja en 20 min innan. Ska försöka börja göra det några gånger i månaden, det vore gött att komma igång lite med nåt sånt och nu när vi ändå köpt en fin ny motioncykel kan ja lika gärna använda den ju^^

Har precis ätit en banan och läser skuggorna i spegeln. varför är den så bra? ja bara undrar? och varför finns det inte tio böcker till om Arri? Åh ni anar inte hur sjukt pepp ja är på närcon! Alldelels galet pepp, har bestämt vilka kläder ja ska ta med och så nu, det ska bli kul att använda lolita och så igen! verkligen! kollade in schemat innan idag och det är väl inte så mycket aktiviteter som lockar förutom diverse cup cake skolor och cosplay uppvisningen och så men åh va kul det ska bli att träffa så mycket människor! pepp pepp pepp!!!! tror det kan bli en av sommarens höjdpunkter, verkligen! Det är ju bara det här jobbiga med att jag är schemalagd på söndagen. Ska prata med Hanna (igen) i morgon på jobbet. I värsta fall får jag ta ett tidigare tåg hem på söndagen, såg att det gick ett efter nio och då är jag hemma runt tolv. Börjar jobba halv ett så det är lugnt. Man missar inte så himla mycket då heller eftersom konventet stänger klockan ett (då mitt egentliga tåg går) Det är väl bara det att man skulle vara så sjukligt trött när man väl kom till jobbet. Men ja jobbar bara fyra och en halv timma då så visst det skulle funka. Behöver ju dock veta innan jag åker om ja ska boka om och så (tack och lov för att jag tog en ombokningsbar biljett)


Nu ska vi snart titta på Gorgina rule, en film Tilda har rekomenderat mig (åh ni anar inte hur fruktansvärt mycket ja saknar henne och jag kan inte ens skicka sms, det går liksom inte, haha har verkligen abstiens)


Anyway, ha en fin kväll

Bless :*


Kommentarer
Postat av: Becca

Tack så mycket Cissi! <3 Vad du är snäll :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback