Natti

Nu nu nu nu måste jag sova. är trött men samtidigt upprymd. Är väl alla tankar kring närcon som flyger runt i guess.

Har haft en fin dag. Full rulle på jobbet sen åkte jag ner till bästaste bästa Ammi, vi såg på en hm...intressant film som hette fishy, som slutade askonstigt, åt hembakad pizza (ammis pizzor är bra säger ja bara) och hade riktigt bra cissi ammi quality time. det behövdes! saknar henne ofta verkligen, känns som vi ses för sällan ju.

I morgon skulle jag börjat klockan sju men eftersom jag inte kan öppning får ja börja tio istället. det känns inte så jobbigt alls, kortare pass är nog vad jag behöver, känns bara jobbigt eftersom det känns som att jag är till besvär, samtidigt vet jag ju att det inte är jag som har lagt in mig på en tid som jag inte har behörighet för. men ändå...

Nej nu måste ja sova

natti :*

Kommentarer
Postat av: Ammi

Vi ses alldeles för sällan, men så är det med busy women! Hihi :) Men det spelar ingen roll, för du är alltid min bästaste bästaste bästaste vän ändå! :) <3<3<3 Tänk när vi sitter där på ålderns höst med varsin kopp te och drömmer om synthaket och löshår :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback