Picture Post!

Ikväll blir det lite Melody Club med Ammi <3

När ja tänkter på att ja inte håller på med lajv rollspel så gör det lite ont i mig. För ja vet att det skulle passa mig så himla bra. Det lilla ja körde för en fem år sen räknas liksom inte längre och ja kommer inte ihåg så mycket av spelandet. Jag skulle verkligen hålla på med ett fantasy lajv och åka ut i skogen på stora lajv och bara va. Ja vet att det är något som skulle få mig att känna mig 100 % hel men ändå är steget dit så himla stort. Att inte ha orken att kolla upp det och att få dåligt samvete för att ja inte gör det.. det är jobbigt. Plus att om ja börjar kommer det va jobbigt att ja missade så många år som ja kunde hållt på med det.

Anyway lägger upp lite bilder från sommaren tagen från Charmy!










Så^^ sista bilden är på mig och Vixs på Nyhem!

Kommentarer
Postat av: Sid

Jag tror att du skulle älska det om du väl började, jag har hållt på i 10 år i år, sen jag var 12, och det är en helt fantastisk hobby, man får verkligen utlopp för sin kreativitet och fantasi. På senare år så har jag tappat kontakten med det, men har inte riktigt tid och så till det, men som sagt - det är ett underbart och spännande intresse ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback