Vilken bra dag!

Jaha, så sitter jag här med poppy red i håret i alla fall. jaså? kanske ni tänker då, kunde hon inte ens hålla sig borta en vecka från extremfärgerna? Men så är det inte riktigt. Ja är ju nöjd med den färgen, det är bara det att jag vill åt en liiiite mer klarröd färg, den som ja färgade i nu i veckan går ju mer åt orange när den går ut och orange på mig är ett big NO NO, så då tänkte ja att ja kunde ha i lite poppy red så att färgen blir lite mer klar, även när dne går ur, sen känns det bra inför NärCon och så med^^ Så nu hoppas ja att det blir bra. Är dock rädd att håret va lite för blött när ja la i färgen, har märkt att den inte tar lika bra då, faktiskt.

Annars har jag haft en toppen dag! var ju på lolitameet idag! hade helt glömt av att det var och bokat in en annan fika men istället fick Nils helt enkelt komma med på meetet. Lite dumt var det ju att inte Jesper kom så Nils hade haft lite mer sällskap men ja tror han hade det ganska bra! Vi fikade på fröken Olhson och sen va vi inne i lite affärer och så^^ Det var en tjej från Norrland nere, det var lite för hennes skull som vi hade meet så hon fick träffa lite andra lolitor. Hon var själv om att vara lolita i sin stad.

Sen var det oas med på kvällen! Väldigt trevligt, det var en messiank jude som talade så jag var nöjd! Micke kom ner en sväng med och det va kul så klart! Sen var det möte på stora torget. Det var verkligen mäktigt, direkt efter själva uppträdandet (borås har under hela sommaren en artist varje torsdag som kommer och ger en gratis konsert på torget) kom ett gäng från U-oas upp och dansade och sjöng och vittnade och Hans predikade lite kort. Träffade Gabbi och Martin med, de är ett par vänner från Jönköping som är emd som ledare på Oas ungromsläger!

Kvällen avslutades på Mcdonalds med bästaste Ammi. Blev uppraggad av en kristen kille tom, haha, eller blev väl uppraggad av hans kompis åt honom. "Min kompis gillar din kompis" sa han till Ammi "Han gillar rödhåriga tjejer. Det gör jag med egentligen, men han såg henne först" Lite lustigt det där egentligen, att han liksom sa det till Ammi när jag stod bervid, men det är kanske så man gör? så det går till på något sätt? det sociala spelet? Ammis kompis Martin från Sthlm var nere med så honom fick ja träffa med, han va verkligen jätte härlig!

Köpte nytt hår innan idag som ja lagt i hårfärg, den från (oj vad håret rinner nu, dumma mig som inte torkade bättre) Willys alltså, tycker dock den såg lite ljus ut :( ska lägga i lite poppy red på den med, ska strax tvätta ur färgen!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
Imorgon kommer både Magda och Per och Pilgrim! Åh va mysigt vi ska ha det
Natti :*

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv; Åh ja, jag ÄLSKADE Solägget :D Helt underbart fin historia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback