A crying father

Nu sitter ja här med hårfärg i håret igen. Håhå att man aldrig ska bli nöjd. det är väl typiskt? Allt ja vill är att få det lite ljusare! ja vill inte ha det babyrosa eller så, utan bara vanligt fint rosa men nu såg det ut som att den här färgen va mer lila eller cerise kanske. Har i directions flamingo pink nu men ja hade inte ens hälften av burken kvar så det räckte inte riktigt. Det känns heller inte så bra. Blekte håret innan så att det skulle bli ljusare... det blev verkligen ljusrosa med inslag av orange eller nåt tror jag.

(Nu lyssnar jag på Winnerbäcks "Balladen om konsekvenser" och jag tänker alltid alltid alltid på Herr då. jag saknar honom. för ett par dar sedan såg ja en kille som ja verkligen trodde va Herr och ja blev så oerhört glad innan jag insåg att han faktist är död. det är så tungt och det gör så ont när jag tänker på det. Ibland är det små saker ja vill fråga honom om, alltid när det kommer till teologiska frågor har ja alltid velat vända mig till Herr och det är samma sak då, ja tänker att ja ska skicka ett mess eller logga in på facebook och sen pang som ett slag i ansiktet varje varje gång. Död. Jag hatar att han är död och jag hatar att jag helt enkelt inte kan hantera det.)

Igår åkte jag och Macke för att besöka Madde och Jossa i deras lägenhet, Gurra kom med, det va jättetrevligt men vi var väldigt sega på dagen och låg mest och läste varsin bok, sen på kvällen blev det dock lite mer snack och det va hemskt mysigt! tyvärr blev det fruktansvärt varmt att sova fem pers i deras etta och ja hade ganska svårt att somna men tillslut gick det. Idag gick vi upp sent och innan ja åkte hem träffade ja och Madde Johannes, min barndomskompis och tog en fika. det va väldigt mysgit måste ja säga! Himla kul att träffa honom efter så länge!

Nu ska jag titta på Nana!


Här är en bild på hårfärgen... Vi får se hur det blir :P Försöker ta nån bild med min brors mobil imorn så ni får se hur det blev!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback