Arh

Nu är ja helt slut, här inne stod ja och städade och hade astråkigt när macke kommer och lurar ut mig och sen har han mage att sno saker från mig så nu har ja fått springa runt som en galning för att få tillbaka min darling (aka det bästa lipbalmet som finns) inte kul, spelade ingen roll om ja slängde mig på honom, knuffade honom, slog honom, nej då, han band upp mina armar så hårt på ryggen att ja nästan fick blåmärken. INTE OKEJ MACKE!!!!!!!!!!!! nu är ja ju så himla trött, fick i alla fall tillslut tillbaka det :p

Nu ska ja ta tag i golvet tror ja, dammsuga och moppa, har tagit bort alla saker från hyllan och byrån, nej ska ju ta garderoberna också innan ja tar golevt tror ja minsann.

Take care fellows
<3

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Man måste sno lite saker sista veckan på en skola... jag snodde en giraff från min. :-)

Postat av: Jonas

Det är ju ytterst underhållande när han snor saker från dig. Spelade in med mobilen förra gången det hände. Du kan få se någon gång!

2009-06-06 @ 22:25:40
Postat av: Macke

Nu tycker jag du drar lite i sanningen, jag är övertygad om att du inte fick blåmärken. Dessutom vet du lika väl som jag att du i din tur hade snott det från Linn.

2009-06-25 @ 23:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback