Pilgrim

Lalala sitter och tittar på nana och väntar på att mamma ska prata färdigt i telefonen, sen ska vi åka ut och handla lite, ska ta med mat att grilla hos Pilgrim till mig och lillmaddis! Det får bli korvar och sallad för oss. Korv är inte min favorit precis men det är nästan enklast att ta med sig och grilla.

Joshitoshi kommer och plockar upp mig efter fyra tillsammans med Johannes och Nils, åh va kul det ska bli att träffa dom igen, känns som en evighet sen, har verkligen saknat u-church gänget ju! Har bestämt mig för va ja ska ha på mig nu (tror ja) blir en gothicaktig satinoutfit, tror det känns okej. vet inte riktigt med att ALLT är i satin bara men det va inte lika snyggt när ja hade nåt annat material


Så nu har jag packart, gjort sallad, sminkat mig, bytt om, fixat håret osv, är egentligen inte helt nöjd med håret, känns så tråkigt att bara ha det utsläppt som ja alltid har, hade vart kul med nån annan frisyr men men. Är även lite sugen på att sminka mig lite mer, göra nåt kul med skuggor eller så haha ska nog göra det, det dröjer nog drygt en halvtimma innan killarna dyker upp så^^ Alltid kul att passa på när man kan!

Ha det fins ikväll vänner
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback