Alone

Nu har jag gått upp ganska precis, måste säga att det inte var någon hitt att sova med håret i staniolpapper (ja måste vart trött igår, i vanliga fall använder jag ju en plastpåse) på sträva handdukar. Sen när jag vaknade märkte jag att massa av håret hade stelnat pga för dålig täckning så det var jättesvårt att få bort, fick spola väldigt länge, plus att håret nog blev för mörkt. Gha, nu när löshåret äntligen hade en perfekt nyans till mitt hår.... Men men, vi får se hur det ser ut när det torkat osv. Hoppas det funkar. Mamma och pappa är ute och går och pojkarna är i skolan så ja sitter här helt själv i nattlinne och lyssnar på radion. Det var längesedan jag var själv här i huset, otroligt längesedan faktiskt. Men det är rätt skönt, ska snart duscha, sen måla naglarna fixa håret, plocka fram kläder och sminka mig, drar till gbg någon gång efter fyra. Det blir nice, jag längtar efter att få träffa vännerna. försöker ta lite bilder på håret sen när det är klart

:*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Sen blir det 100 ggr tråkigare om man har våran lärare, Usch vad han suger asså! Tortyr !

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Tack för idag! :) Vi ses om en vecka hoppas jag.

2009-03-20 @ 00:15:43
URL: http://blogg.samuelvargthunberg.se
Postat av: Miaka

Tack själv, det va hemskt trevligt!

2009-03-20 @ 01:05:03
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback