:(

usch nu är ja ledsen. Förra veckan kom ja över odiums eternity dress för bara några hundralappar, ja har kollat på den flera år och har alltid tyckt att den har vart söt men har aldrig haft just de pengarna att lägga på den! Så ja blev självklart jätteglad! fick den hemskickad till mamma och pappa här i Borås så att ja säkert skulle hinna få den innan Monochrome och tänkte att ja där kan ja ju ha den! Så i alla fall, ja komme hem, frågar vart den är, pappa minns inte riktigt vart han lagt den, vi letar igenom hela huset tills det kommer fram att den har legat under massa tidingar som pappa slängt på tippen och givetvis fått med sig mitt oöppnade paket .
Och ja tog typ inte med mig några kläder hem från kortebo, bara myskläder typ, inga utgångskläder.
Tror ja ska ta tag i att sy om den där spetstoppen ja köpte på Lindex som är alldeles för stor fast det är en XS, ni vet det är en sån topp som ser ut som de som kommer från Gina tricout, helt i spets, de som sålde slut med en gång. Hann inte köpa en där innan de tog slut men så såg ja att de fanns på lindex, fick tag på deras sista som tack och lov va en xs, prövade den inte ens men till min stora besvikelse så var de för stor. Ja fattar inte hur xs kunde vara för stort... så ja har typ haft den två gånger eller nåt, och då köpte ja den i november. Men om ja kan sy om den kanske ja kan ha den under min lackklänning, för den har ja här, men den är så kort, och den kjolen man kan ha under är hos Maya, får se om det finns någon annan ja kan ha under men ja tvivlar starkt på det. och ja tror inte pappa är så pepp på att åka ut till maya och hämta den...men kanske om ja säger att nu när han slängtt.... men ja vet att han redan har dåligt samvete, mamma sa att han hade varit nere på tippen så fort de öppnade innan idag för att kolla om den fanns men de hade redan tömt allt :(

usch va trist, och mitt hår blev alldels ruffsigt innan när ja va ute och min plattång är så kass så nu vet ja inte hur håret komemr se ut, eller vad ja ska ha på mig under dagen helle, kanske ett par jeans och en topp, vill ju hålla mig så varm som möjligt nu ju :( men usch va tråkigt det är med jeans, ja passar verkligen inte i det.

nej nu ska ja sluta klaga och få något gjort...
:*

Kommentarer
Postat av: Naliita

Sv: Jag med, längtar som fasen tills den nästa filmen kommer. Läser böckerna nu & har kollat på filmen så många gånger att jag drömmer om Edward & mina vampyrer :P

Postat av: Mitsukai

men gud vad klantigt O.O

Jag skulle nog fått ett raseriutbrott, nu får han ju helt enkelt köpa en ny klänning åt dig ;)



Hihi, jag håller faktiskt med angående min pappa! Han är rätt bäst. Nyligen introducerade han mig till ett jättegammalt electroband (kommer inte ihåg namnet) men bra var det iaf =D

2009-03-06 @ 22:47:53
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Miaka

Mitsukai:

ja vet, ja fattar inte hru han lyckas, men så har det vart så länge ja kan minnas, en läxa städas bort här, en läxa städas bort där, räkningar försvinner och andra viktiga saker, min skinjacka som försvann när ja va 16 osv, men för det mesta är det bara papper liksom.

2009-03-08 @ 20:06:25
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback