Gäsp!

Jag går bara upp tidigare och tidigare! Klockan är bara tio över elva och jag har vart uppe minst en halvtimma. Sitter i mammas säng med morgonrock och tittar ut på snön som bara vräker ner. Inte kul. Jag som vill ha vår, men det vill väl alla nu :P

Åker till Micke runt tre tiden idag, innan det ska ja hinna duscha och fixa mig iordning och åka till brännmarks, men nu har jag verkligen gott om tid så det känns bra^^ Undrar vad för filmer vi ska se på filmkvällen, hoppas det blir några bra^^ såg att det gick en film ikväll som hette The hills have eyes som verkade helt okej, dock hade den bara fått en två i BT men men, den kan ju vara bra för det.

nej nu får jag ta och göra nåt vettigt!
Ha en fin dag
:*

Kommentarer
Postat av: Ammi

Kolla inte på Hills Have eyes, Jag hade seriöst mardrömmar i tusen år efter den filmen. Äcklig skitfilm. Den är bara grotesk och vidrig. Ingen mening alls!

2009-03-29 @ 14:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback