Idag

Nu har ja precis haft utvecklingsamtal med Bruno och ute vräker snöblandat reng ner och färgar allt vattenbaserat vitt.
Samtalet gick bra, vi pratade om kurserna, hur ja mår, att det är lite för mycket nu, om mitt liv, mina framtideplaner, drömmar och visioner, om skolan och den andliga delen. Det är skönt att bara få prata av sig lite, att någon lyssnar och visar intresse. Det behöver man ibland, Visst ja kan alltid prata med mina vänner men det är skönt att få lite stöd från sina lärare ibland.

Snart ska jag ta tag i skolarbetet (får nästan lite ångest av bara tanken) men nu behöver ja pausa lite, har blivit så förkyld, satt och snöt mig och hostade hela lektionen, inte alls kul ju. Sen va ja väldigt trött eftersom ja sov rätt dåligt i natt, vi gick upp tidigt med för att fira Jocke så det blev inte så mycket sova. Så nu ska ja softa, dricka te, spela lite sims (har inte hunnit göra det på hela helgen) men senast fyra fem måste ja sätta igång. sen tar det säkert tre fyra timmar. men det fixar vi nog.

ja vet att ja sagt det innan, men ja säger det igen, snälla ge mig sol och en blommande värld, ge mig tillbaka lusten att gå i lolita och låt mig känna mig fin i det. På sista tiden har ja ju inte haft lolita alls, men de gånger ja haft det har ja känt mig ful, tjock och som om jag inte passar i det. Det är jobbigt, förut har ja alltid känt mig fin i lolita. Nu gör ja inte det.
nej nu ska vi inte tänka mer på det utan hoppas på att få träffa lite lolis och få klä upp mig till helgen!

Ha en fin eftermiddag ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du kommer säkerligen känna för att klä dig i lolita igen och då kommer det vara rätt :* Känn dig inte pressad att se ut på ett visst sätt, du är alltid fin!

Postat av: Miaka

aw sötaste, tack för de uppmuntrande orden <3

2009-03-04 @ 01:44:20
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback