Lycka!

Åh jag känner mig lycklig!!!!!!!! Ute skiner solen jag har ett par nya solglasögon i min väska och vi ska snart ha etik och moral på högskolan! Ur högtalarna strömmar maskinen med segertåget och jag känner mig ungefär så pepp på livet som man bara kan bli!!! Hinner inte skriva så mycket nu men igår hade ja en asmysig dag! jag och madde drog till lillkribbis och Simon, vi kollade sin city, Kribban hade inte sett den och missat att den gick på tv i helgen och vill sen se den. Åh vad ja älskar den filmen, även om jag får blunda en hel del pga blodiga äckliga scener så älskar ja storyn! Sen spelade vi ett rollspel med pirater, den va också väldigt kul, madde vann fast hon inte borde *morrr morr*

nej ni borde ja springa tillbaka till skolan, skulle bara springa hit egentligen och hämta en burk mandariner och byta väska och så. Men gha vad jag inte vill ha fisk idag, hade för mig att det skulle bli nåt annat. men men. Tar inte med datorn till högskolan nu, så ja skriver väl lite senare ikväll^^
En liten extra hälsnning till Micke som fyller år idag

:*


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, vad glad jag blev att läsa att du känner dig lycklig ^^

Postat av: Miaka

aw <3

2009-03-19 @ 01:29:10
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback