Maskinen har blivit förvandlad till ett monster!

Hur skutton kunde masinen bli förvandlad till ett monster?

Åh nu sitter jag här hemma och äter youghurt med en jättegod crunch müsli. Det är ICA:s egna med smak av äpple och kanel! Smakar precis som äppelpaj^^ verkligen gott, kommer nog äte två omgångar :P
Sitter med blekning i håret, ska färga utväxten nu, det var verkligen på tiden, har växt över en cm, och det va bara tre veckor sen ja blekte sist. Jag är helt överväldigad, mitt hår har aldrig växt så fort, men att de skulle bli längre märker ja inte av, men det är inte så konstigt med tanke på hur slitna topparna är... Mitt hår kommer nog aldrig bli längre än så här och det känns lite tråkigt. Ska äntligen kolla på senaste gossip girl avsnittet, har väntat sen i februari eller nåt tror ja! minns inte ens hur det förra slutade. Men åh va kul det ska bli att se det nu^^

:*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv; Tack så mycket, hur är det annars då ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback