Natti natti

Så nu har jag precis hoppat i säng!
Det blev U-church i alla fall och ja hade en micket trevligt kväll med vännerna!
Åh ja känner verkligen hur känslorna för gruppen ökar för varje gång vi ses, hur ja verkligen kallar dem mina vänner och att jag verkligen verkligen tycker om dem. Att ja bryr mig om ifall de kommer, hur de mår, vilket humör de är på, att ja är intresserad av att veta vad de tänker, vad de har för åsikter osv. Blir alltid lika glad när ja träffar dem, och det har nästan blivit veckans lilla höjdpunkt! Idag disskuterade vi mycket kring skapelsen och evolutionen, det va intressant, det är ju ett ämne som verkligen engagerar mig och som ja tycker om att prata om! Kände att alla i gruppen hade vettiga åsikter, även om de skillde sig en hel del emellan oss. Josh är väl den som ligger närmast mina egna åsiket om man säger så.

Imorn ska ja jobba, börjar kvart i tolv så ja ska verkligen sova nu!
Natti natti
:*

Kommentarer
Postat av: Jesper

Känner samma sak min vän! Ni alla ger mig så mycket!

2009-03-13 @ 15:35:52
Postat av: Miaka

vad härligt att höra verkligen! ja men vi är en väldigt bra grupp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback