Release me

hm har precis att mig vid en dator i bibblan, riktigt länge sedan jag pluggade här nere, nu när man har en egen dator blir det ju aldrig av att jag pluggar här. inser redan nu att de här frågorna var liiiite svårare än jag trodde. fråga ett "I vilken utsträckning är du medveten om att du är värdefull, trygg, älskad, betydelsefull, att du duger och att ditt liv har en mening"  hm, ganska jobbig fråga redan som den är, tycker jag, men det jobbigaste är att vi ska utgå ifrån våra lektioner och jag kan inte ens minnas att vi pratat om detta. eller alltså hur man själv ska känna sig trygg , älskad...osv. Men men, jag får göra det utifrån mig själv och så fpr vi se hur bra det går. ska bräddla lite i vårt häft med för att se om det står något jag kan använda mig av eller få inspiration av.

Jag känner mig rätt trött idag, och lite sliten, och lite som att jag väntar på att bli förlöst, ibland när jag läser en text eller ser en bild då tänker jag att jag ska få en aha-upplevelse av det och att det/den ska förändra mitt liv och att ja ska kunna se tillbaka på mitt liv senare och se att det var när jag läste den texten som mitt liv förändrades, men det blir ju aldrig så. Release me, är orden som ringer i mitt huvud för tillfället. Jag är egentligen lycklig, men just nu känner ja mig lite nere. Skulle vilja he en varm kopp te, ett långt samtala på sängkanten eller en lång promenad med en vän i skogen och bara njuta och bara få prata av mig lite. Har ont i nacken och ryggen. undrar om jag sov konstigt i natt eller nåt..

Nej nu måste jag verkligen sätta igång.
:*

Kommentarer
Postat av: Madde

aaahw söta lilla Cissi:) Du är bra du! Vi får sitta och snacka nån kväll med te och grejer!Men ni skulle ju se den där filmen nu:P hehehe men puss! :*...

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Det låter som en bra idé det där med en kopp te och en promenad. Skulle jag också vilja ha nu... eller i alla fall en kopp kaffe. =)

2009-03-24 @ 09:40:37
URL: http://blogg.samuelvargthunberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback