Shoppingsugen!

Det är onsdag natt. jag har precis fått in pengar på kontot och nu finns det en hel del. Mitt shopping börjar ta över, sitter och kollar runt på ebay och där finns det ju en hel del. mest just nu, (inte nu som i den här veckan eller nu allmänt, utan just i detta nu) skulle jag vilja köpa en väska, är så himla sugen på det! Älskar verkligen väskor, skulle kunna köpa hur många som helst, särskilt de som avviker lite från normen, har både en husväska, hjärformadväsla och en kistformadväska här och de tre är ju bland mina absoluta favoriter! Särskit väskan som är formad som ett hus, den älskar jag verkligen, köpte en i höstas och blev helt tok-kär i den, slet ut den rätt snabbt, hade den verkligen jämt. Men tack och lov fick ja en ny av mamma och pappa i julklapp och den har ja inte börjat använa den än, det får bli när det inte är kallt och man inte anväder stora vantar som man måste trycka ner så fort man går in i en affär. Nu ska jag vara riktigt rädd om den! Måste nästan lägga upp en bild så ni får se hur bedårande den är! det är den väska jag fått mest kommentarer på, allt från små flickor till nyfikna butiksbiträden till små tanter och farbröder


Är den inte söt?
Men nu är jag sugen på något nytt^^ hittade faktiskt en annan husväska på ebay i vitt och rosa, men den hade kostat nästan femhundra att få hem och det har jag inte riktigt råd med, men den av väldigt söt! Sen är det som vanligt en hel del skor jah vill få hem, bla ett par svarta RHS, det står väldigt högt, ett par vita från secret shop och lite annat, men men, tyvärr kan jag inte lägga massa pengar på skor nu... men en liten inte allt för dyr väska borde jag ju ha råd med^^

Imorn hade jag tänkt att köra en riktig lolioutfit med en svartxvit baby klänning, cutsew, bloomers och hela kittet (husväskan faktiskt) men så himla typiskt så glömde jag knytbanden till klänningen i Jönköping och den är liiiite för stor utan, inte mycket, men ändå så att det ser dumt ut, särskilt när man har underkjol, för man får liksom ingen midja då, och då känns det som att hela grejen med "puff" kjolen försvinner. Men men, jag ska pröva imorn, det kanske går. Annars får det bli t-shirt och kjol bara, känns lite tråkigare, men jag glömde ju ändå min kappa i jönköping med, så det kanske bara blir bra i alla fall.

Nej god natt på er, nu ska jag inte svamla mer, återkommer imorn om jag hittar något spännande^^
:*

 

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Vad är det med är kvinnor och väskor egentligen? :)Jag förstår inte... men väskor, skor och hattar verkar vara något som en kvinna inte kan äga för många.



Långa dagar och ljuva nätter/ Samuel Varg Thunberg

Postat av: Isabelle

Jag är också så himla shoppingsugen! Man får sådan hybris direkt när man får in sina pengar på kontot, men de försvinner så fort >.< Haha

2009-03-26 @ 13:23:52
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback