tröttis

hej!
Känner mig rätt trött nu. ska nog sova ganska snart! Idag har jag varit duktig! jag har städat mitt rum, rensat kläderna i garderoben (eller ja har inte slängt något eller så, det är bara det att det jämt är så stökigt i min garderob, så ja har städat, ni vet, tagit ut allt, vikt det och lagt det i prydliga högar) sen har jag tvättat massa. Min tvätt består till typ 80 % av svarta kläder (nu räknar vi inte med lolita-garderoben, det är lite skillnad där) 10 % rosa kläder och tio % vita kläder, mesta delen av de rosa och vita är desutom underkläder. haha, men jag gillar svart helt enkelt. med vita attribut. Svart och vit är ju helt klart min favokombo och då med typ 80% av outfiten beståendes av svart! Men det är så bra med svart för man kan matcha det till allt! Sen älskar jag ju rosa, Jocke se en gång "Cissi...du ÄR typ rosa" och lite rätt har han väl i det, alltså jag älskar rosa saker, allt som är tjejigt, rosa strumpor, tandborstar, hårborstar, rosa spännen, rosa parfymflaskor, rosa dagkrämsburkar osv, allt sånt gör mig glad. Men sen är jag ju ett stårt fan av allt som jag upplever som feminint....rosa grejer för det mesta...

Imorn har vi inga lektion, men det är själavårdsdag på skolan, har egentligen inte fattat om det är obligatoriskt eller ens vem som kommer, men jag tror jag bode gå dit. Känns onödigt att ligga och sova och missa en bra föreläsning (utgår ifrån att den är bra, de brukar vara bra) Sen blir det Borås på kvällen^^ Har en hel del läxor jag måste ta i tu med, har just nu två hemtentor, två fallstudium, ett mindre arbete och den-där-väldigt-personliga-grejen men det ska jag nog klara av. Fallstudiumen tänkte jag fixa imorn/torsdag förmiddag typ^^ Sen blir det U-church på kvällen, vi ska vara hos Josh, det blir nog jättetrevligt tror jag! Sen ska jag hem till Micke i helgen! han har fyllt tjugo och så dfet ska firas med kalas osv^^ Ska ta och köpa presentpapper och så nu imron eller nåt och slå in! Jag älskar att slå in paket! man blir så glad av det, men jag är nog inte så bre egentligen. har alltid en idé om hur jag vill att paketen ska se ut, men det blir aldrig så. Har självklart redan nu en tanke om hur de här paketen ska se ut (men det tänker jag inte avslöja här :P) men det kommer troligtvis inte bli så^^

Nej nu ska ja bege mig ut till vännerna^^

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback