Uppdate!

Kära vänner!
Sitter i min nybäddade säng med Opeths Coils på högsta volym! Den låten är så himla ljuvlig! Har precis tagit tag i min disk, det hade hunnit bli en hel del det (fy skäms Cissi) så det va skönt att bli av med. Ska ta och städa lite på mitt rum med och sen tänkte ja slappa den sista tiden innan ja tar bussen hem till Borås. Eller ska ja på U-church? Gha kan inte bestämma mig, vet verkligen inte hur ja ska göra. Ibland önskar ja att man hade en maskin som kunde bestämma åt en, men matade in möjligheterna och så övervägde den för och nackdelar och sen fattade det bästa beslutet åt en. Åh hade inte det vart skönt att ha ibland? särskilt när man är så velig som jag.  

Gissa vad föresten? Ni minns den där klänningen som pappa råkat slänga? Så var tydligen inte fallet, för när jag kom till Kortebo i måndags lågt det snällt ett paket här och väntade där klänningen låg. Så frågan är vad pappa har slängt? Tror det kan vara nåt ja köpt från traderam bjuder ibland på lite småssaker men har inte alltid koll på vad jag köpt osv, så ja tror det är en topp eller kjol eller nåt, men inget viktigt eftersom ja inte ens kan komma ihåg det liksom.

Nej nu ska ja ta i tu med städningen! Hoppas ni får en fin dag
:*

Kommentarer
Postat av: Micke Picke

härligt älskling! :D

2009-03-12 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback