Uppdatering!

håhå, sitter nere i källaren med stinas dator, köket här nere är helt fullt...där uppe med, hadet änkt laga lite men men det får vänta lite... ska laga makaroner och köttbullar tänkte ja...för ovanlighetens skull. Uhh nu är jag helt pank. haha det va länge sen ja va helt utan penagr...har bara femtio kronor på kontot, känns lite konstigt...men tur att det kommer pengar på onsdag! det är ju bara imorn jag kommer vara utan liksom.

Gårdagen och lördagen var nice! Filmkvällen var mysig osv, kanske inte världens bästa filmer men ändå...det gjorde inte så mycket, det är ju sällskapet som räknas och sällskapet var härligt, verkligen! Igår givk jag och vickan och tilda och åt thai och sen gick jag och Tilda och såg En shoppaholics bekännelser, den va rätt rolig, verkligen sevärd men verkligen inte så bra som ja trodde den skulle vara! haha om man jämför med djävulen bär prada så var ju den så mycket bättre, djävulen bär prada är en sån film jag kan se hur många gånger som helst, jag älskar den, älskar färgerna, kläderna, frisyrerna, allt!

Idag har jag inte haft några lektioner, det va verkligen skönt med lite sovmorgon. Tilda sov här i går och jag slocknade ganska många gånger i Jonas säng medan ja väntade på henne (vi var hos Jonas, Tilda lånade hans dator, behövde plugga lite osv) vad är det med Jonas säng egentligen? jag somnar typ alltid i den, även om jag inte är trött, den är verkligen så sov-vänlig eller vad man ska kalla det! haha, sen när vi givk och la oss somnade jag med en gång, har ingen aning om hur länge Tilda satt uppe och pluggade, glömde fråga henne innan hon gick imorses! Sen var vi ute en sväng på stan och handlade lite^^

Idag ska jag plugga en hel del, tänkte sätta mig i biblioteket efter sex-sju någon gång och i alla fall göra klart en av Johns grejer^^ det ska verkligen bli kul men utmanande, riktigt jobbiga frågor, alltså personliga frågor om ens liv, värderingar, mål, saker man kämpar med, saker man behöver göra upp med, hantering av olika situationer och sånt. Men det är väl ingen nyhet för någon att jag älskar att annalysera och att jag verkligen uppskattar den typen av arbete!

Nej nu ska jag hjälpa stackars Madde som börjat med maten!
ha det fint
:*

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag somnar oxå jämnt i Jonas säng.. Det måste vara något med den..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback