Helgen!

Hej vänner^^
Har precis kommit hem från mitt kära Göteborg! sov hela bussresan^^ Var så himla trött och seg hela morgonen, höll på att somna redan när ja satt och väntade på bussen på Nils Ericson. igår va en toppen dag, dock fullt upp hela tiden så när vi väl landade på Monochrome va ja helt slut verkligen, man hade inte mycket energi över till något alls. men lite samtal och dans hann vi med! Och åh vad ja älskar att dansa, ja vet att ja alltid skriver det efter ja vart ute, men igår va det en himla bra dj och musiken va liiite tyngre och åh ja det kändes som om ja skulle explodera i ett hav av färger eller bara gå upp i rök, ja ville bara hoppa och skrika eftersom ja kände mig så himla lycklig! Vid ett tillfälle var ja bara tvungen att skrika rakt ut ja behöver det här för att leva. och precis så kändes det så, alla va så upptagna med sin egen dans så man kan gott skrika på utan att någon märker det.

Anyway dagen började med Sci-fi mässa! hade väldigt trevligt, dock var det lite mindre än ja trott, trodde det skulle vara med utställare, mer böcker och typ kanske nån föreläsare. Men men, det va trevligt, med det räckte typ med någon timma sen hade man sett allt flera gånger. Det va lite folk som va utklädda till kloner från starwars och ja måste erkänna att de verkligen såg läskiga ut, ja blev lite rädd att de bara skulle hoppa fram och ta på mig eller nåt och ja lovar hade de gjort det hade ja gallskrikit. självklart låtsades ja som att ja inte alls va rädd för dem utan bara gick föbi och ja skulle heller aldrig erkänna det för mitt sällskap.
Sen åkte vi till friidrottens hus där det va junior SM som Josua skulle tävla i! Det va intressant att kolla på, friidrott är ju typ dne enda sporten som är kul att se  på^^ men visst om man hade vart liiite mer insatt hade det ju vart roligare. Roligast va nog att kolla på 60 meters loppen. Jag kände hur det började krypa i benen verkligen, jag älskade ju att springa när ja va liten verkligen älskade det, den frihetskänslan det är. Så fort det blir varmare ute ska ja joina madde på hennes löpar rundor.Tillslut var det i alla fall dags för Joshs lopp och han vann! Han är verkligen duktig. det va ett spännande lopp, och det va hur jämt som helst mellan Josua och en annan kille, men han vann som sagt^^

Senare på kvällen blev det som sagt Monochrome och det va mysigt som vanligt. Tog en del bilder igår. inte så himla mycket, haha inga på  mig själv i alla fall :P

Josh och Johannes utanför mässan!

klonerna som min räddsla föll offer för ;) (fast vi behöver ju inte berätta det för nån, det är ju lite pinsamt)

Typ bästa bilden ja fick på Mads Mikkelsen

Tilda!!! Den här är till dig, det här är hon från dark angel!

Min hand darrade väldigt mycket så det blev inga bra bilder från loppet eller utdelningen men här ser vi yoshitoshi på prispallen!

Who's the catman? alltså den katten är helt underbar, jättebusig, sprallig och kelgo

Josua och Johannes på väg in till stan!

Nån va fin i rosa :P något som denne inte alls fick höra massa tjat om hela kvällen...nej nej :P

Aw Magda va jättesnygg! en halv jesper kom med på bild :P

Magda och per^^ så söta, Pers outfit va TO DIE FOR säger ja bara!

Så avslutar vi med en liten bild från dansgolvet!

Hej och hå, nu ska ja äta lite, tror ja, kanske lägger upp några andra bilder på
bilddagboken sen!
:*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Önskar jag hade varit med! :)

Postat av: Miaka

ja det va synd att du int eva med, vi hade jättekul verkligen!

2009-03-10 @ 01:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback