50 års kalas osv

oj oj oj, ja har haft så fullt upp nu så jag verkligen inte hunnit blogga, Igår var ja ju som sagt på Love adicts på trägårn och det va synnerligen intressant. jag och Maya och Micke kom dit typ ganska jättetidigt, och då var det inte nån vi kände ingen där alls. (förutom vår kära Matiss som tipsat om själva klubben) alla såg jättetöntiga ut och som om de va typ 14, det va en   skitäcklig kille där som va allmänt äcklig och smekte micke, försökte dansa med honom och som smekte mig på låret. Och massa andra grejer ja inte ens kom ihåg. Övervåningen var inte öppen och musiken de spelade va så himla kass (inte ens i närheten av 90-talets eurodisco som hade utlovats, dansagolvet var med andra ord inte öppnat och de hängde ballonger med snören som föll över hela rummet så man kunde inte gå utan att fastna i massa snören (tänk er typ den scenen i sex and the city filmen på alla hjärtans dag när Carrie är på ett Café) Anyway, som tur öppnade dansgolvet sen och vi dansade loss till spice girls, sing hallelujha, venga boys och lady marmelade, även om det inte är bra musik var det härligt att bara få dansa loss till den musik man gillade som tio åring, eller saken är väl att ja knappt minns om ja gillade det (eller ja spice girls älskade ja) men det kändes oavsett nostalgiskt.

maya sov över oss mig och sen idag jobbade vi i hela 14 timmar på Lars-Eriks femtioårskalas, jag var sjukt trött när vi klockan tio entrade missions kyrkan i Sjömarken men sen hade vi verkligen kul hela tiden. Vi fick fixa massa med decoren (det va mysigt) och duka, göra förrätter, koka kaffe m.m. hela dagen gick verkligen åt, det blev inte många pauser direkt men det va verkligen trevligt att få umgås med Maya, Vickan och Mathilda, det är så roligt att se dem och att vi klickar så bra fortfarande. Nej jag är så trött nu att ja verkligen inte orkara skriva mer, har egentligen massa mer att berätta känns det som men det får bli en annan gång...


Liten matpaus mitt på dagen

En stylishMaya

Det va massa söta småflickor där som väääldigt gärna ville umgås med oss stora tjejer i köket, de ville sitta i våra knän, äta vår mat och busa med oss. Ja försökte föklara skillnaden mellan svenskägt mcdonalds och privatägdmcdonalds för fem åriga lilla Alva men hon försod inte så mycket. Söt var hon i alla fall

jag och Vixs höll på att fixa oss i ordning

Nu ska ja sova starx, hoppas er helg vart fin
:*

Kommentarer
Postat av: Micke Picke

bluuuuuuuuuubb <3

2009-03-01 @ 01:12:15
Postat av: Isabelle

"Ja försökte föklara skillnaden mellan svenskägt mcdonalds och privatägdmcdonalds för fem åriga lilla Alva men hon försod inte så mycket" Hahaha Cissi, du är bäst <3

Postat av: jossa

Låter som typiskt dej att försöka förklara något sådant för en 5-åring och sen undra varför hon inte fattar;) Jag tycker om dej, du är för skön! Ses ikväll hoppas jag min kära cissi. Mys på dej!

2009-03-01 @ 11:54:14
Postat av: Miaka

Isa:

Haha, ja men barn borde lära sig sånt med tycker ja!

2009-03-01 @ 14:21:16
Postat av: Miaka

Jossa:

haha, ja tyckte ja förklarade vääääldigt bra..men men...haha ja ikväll syns vi, myyyyys

2009-03-01 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback