Varning: känsliga läsare

Som flera av er säkert vet har jag haft stopp i mitt avlopp och därför haft det stående med vatten varenda gång jag tvättat händerna, borstat tänderna eller tagit bort mitt smink eller ens försökt rengöra hankaret. Varje gång jag sett handkaret har ja tänkt att "Nu måste ja ta tag i det här" men det har aldrig blivit av och då har det varit stopp sen i slutet på januari. men idag när ja höll på att städa tänkte ja att det verkligen var dags så ja började med att försöka ta upp proppen men den satt så himla hårt fast, efter en del skruvande och gragande fick ja dock upp den och gissa vad? det satt fast hur mycket skit på den som helst, hår, smuts m.m. men nu förstår ja den verkligen orsaken till att det blev stopp, mitt hårförlängningslim! det är ju hur segt som helst och de hade satt sig i all de små hålen där vattnet ska rinna igenom så det va inte konstigt att det blev stopp! Höll på att spy när ja såg det, så himla äckligt var det.






Äckligt va? Men det är skönt att ha det gjort, nu kan ja tvätta händerna som vem som helst!

Kommentarer
Postat av: Micke Picke

usch va blubbäckligt! :P

2009-03-12 @ 15:08:17
Postat av: Isabelle

Haha åh usch! Sådant borde man ha någon annan som gör åt en :P

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Hoppsan ja. Så kan det se ut ibland. Har haft tråkiga avloppssilar jag också... men inget i den här klassen. ;)

2009-03-16 @ 15:33:28
URL: http://blogg.samuelvargthunberg.se
Postat av: Miaka

haha nej det här va verkligen bland det värsta ever. Nu tycker ja det är lika underbart varje gång ja ska tvätta händeran, att handfatet är rent och att vattnet rinner rakt igenom!

2009-03-19 @ 01:33:54
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback