Closer

jag tycker om när rött hår är blött, när man står i duschen, och vattnet rinner genom håret och bildar en böljande hinna, som sammet eller nåt. det är lite svårt att förklara men ja tycker verkligen det är fint. sen när håret är halvtort eller så tycker jag verkligen inte det är lika fint, men när håret är helt fullt av vatten då... då är det fint

Nu sitter jag i sängen, Ammi springer omkring halvnaken och verkar lite förvirrad. Har precis ätit pannkakor och ser fram emot dagen. Lyssnar på Closer med NIN och funderar lite på vad jag ska ha på mig ikväll. har köpt en klänning ja gärna skulle ha, men den känns nästan lite för fin för att ha en vanlig torsdagsutgång. Är det inte lustigt det här med kläder? Lolita som egentligen är så uppklätt det kan va, brukade ja inte ha några som helst problem med att ha i skolan eller på stan eller så alls. Men sen när man ska gå ut, kan man inte ens ha en klänning som inte ens är hälften så fin eller dyr som någon av mina lolita kläder bara för att man tycker att tyget egentligen passar sig på en annan typ av utgång. Det här med dress codes alltså. det är verkligen intressant! Vad jag älskar den här låten, den får mig alltid på bra humör!

Ha en fin dag vänner


Kommentarer
Postat av: Becca

TACK söta fina du! :D

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Låter som du har det rätt bra. Vi kommer sakna dig på U-Ch ikväll!

2009-05-07 @ 17:57:02
URL: http://blogg.samuelvargthunberg.se
Postat av: Jess

Bra, du är inte den enda som tycker att håret är som snyggast när det är blött :) Iof har jag inte rött hår, men ändå.

2009-05-07 @ 21:15:40
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback