Fröken trött

Idag är jag fröken trött. Verkligen, kommer nog vara det hela dagen. Igår när ja trodde ja skulle få spendera kvällen själv föll det sig så att jag fick lite besök i alla fall. Satt uppe och pratade med Macke och Karin, efter att Karin gått och lagt sig satt Macke och jag kvar ett tag t.o.m och vi hade ett riktigt bra djupt samtal och så åt vi yoghurt :P haha. Nej men sen såg vi att det började ljusna ute och då frågade Macke va klockan va, halv fyra visade det sig. Kul för honom att gå upp till trånghala då. Stackarn. Jag hade lite svårt att somna. Låg uppe nästan till fem, det va mindre kul efetrsom ja skulle upp vid åtta idag. Just nu sitter jag i pingst, ska plugga hela dagen med Karin och Linn, vi har en del grupparbeten som måste bli gjorda även om jag känner att jag hellre hade prioriterat sömn just nu. faktiskt.

Va uppe hos Mathilda en sväg igår med, det va jättetrevligt verkligen, som alltid. Vi satt inne på emocore och läste massa citat, för skojs skull, haha folk säger så mycket knäppa saker.

Nej nu kom Linn så nu ska vi börja på riktigt. Ha en fin morgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback