håhå

Hej! Nu sitter jag på bussen tillbaka till mitt älskade kortebo! ser fram emot en mysig kväll med vännerna! mathilda komme med upp och ska sova hos mig, det känns bra. tycker ju inte om att sova själv så det känns verkligen bra. Har köpt juice, frallor, cream cheese och yoghurt så vi ska mysa till det ordenligt!
Kameran lyser fortfarande med sin frånvaro, det känns inte alls bra. mamma och pappa hade inte haft med den som ja trodde att de hade, så nu har ja verkligen ingen aning om vart den kan vara. Vill ju lägga över bilderna från i tisdags. Plus att det känns jättetråkigt att ja inte kunnat ta några bilder när det verkligen hänt så mycket de senaste dagarna. Tilda tog några med sin iphone igår men hon hade tydligen inte emd rätt sladd så hon har inte kunnat föra över dem än. känns lite synd, hade vart kul att kunna lägga upp nåt! ja är btw väldigt sugen på att köpa en iphone! Nån mer som är på? det kostar 218 kr i månaden inkl. 3000 gratis sms och gratis internet, dagligen! hur bra låter inte det? Kameran är jättebra med, eller hela mobilen är asbra! och så ringer man gratis till alla med samma abonemang! ja tänkte ta halebop! och det betyder att alla som har comviq kompis fortfarande kan ringa gratis och messa gratis till mig! och ja kommer messa gratis till alla! åh ju mer ja tänker på det. ju mer vill ja ha en! min mobil är asdålig just nu, den laddar ur på ett dygn, batteriet är verkligen jättebra och ibland försvinner förmågan att kuna ta emot sms, men ja vet ju inte när, ibland märker ja bara att ja typ inte får svar från nån som messar och då får man liksom ta ut simkoret och sätta i det igen. hände innan idag, då fick ja 12 mess på raken sen. hur kul är det?


vill helst ha en rosa!

Kommentarer
Postat av: mitsukai

någon snodde kanske din kamera.. händer mycket sådant i götet över valborg =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback