Hello

Hello!
Sitter uppe hos Macke och grabbarna! Ja och Karin blev klar med vår uppgift i ganska god tid, det kändes bra, sen drog ja upp hit redan vid två tiden, dumma mig som glömde paraplyet, det började regna på vägen upp. Möttes av en Macke i en väldigt gul tshirt, sen hade macke och ja tänkt att plugga men det gick inte så bra, ja va så trött att ja somnade flera gånger i soffan och boken va jättejobbig. Sen kom Jossa och då belv det ännu svårare att plugga. Sen kom Stina, sen kom Gurra och Joel och nu tittar vi på TV istället. har redan gett upp den här tentan, trodde ja skulle få klart den idag, men nej då. det kändes ju väldigt jobbigt :( Måste ta och maila Karin. På riktigt alltså. 

Fy va jag är trött. Har verkligen haft mysigt idag i alla fall, men det är helt stört att dagen bara har försvunnit.

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja.. det känns lite synd.. jag vill ju komma.. nu får jag lite beslutsångest! Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska åka till Jönköping..

Jag måste tänka, men jag kommer troligtvis inte.

Om jag inte kommer får du ha en jättebra helg med mycket mys!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback