Hemma

så va man hemma i borås en sväng igen^^ känns ganska bra, pappa köpte pizza till mig så ja sitter här och knaprar på den och äter vindruvor. Mums! Vi fick tack och lov tillslut klart vår trosbekännelse och jag tycker den blev ganska bra måste ja säga. Vet dock inte hur nöjd P-A blir han verkar vara ganska hård när det gäller betyg men jag är ganska nöjd faktiskt. Karin gjorde verkligen en strålande insatts, Linn med, ja va rätt trött som sagt, men gjorde så gott ja kunde!

Är fortfarande sjukligt frusterad över att kameran verkligen är borta. på riktigt. känns oerhört tråkigt att inte kunna fota.. Dumma dumma den. ja fattar inte vart den tagit vägen. har letat igenom hela huset. men men, i värsta fall får man köpa en ny, men det får bli i sommar när ja har mer pengar. Just nu är avsaknaden av pengar ganska stor och det är ju lite tråkigt. Ska ju till Stockholm nästa helg!

ikväll ska ja verkligen bara softa, ta ett långt bad med massa massa bubbelskum, tvätta håret, inpackning, ansiktsmask, dricka te och kolla på någon bra film. kanske djälvulen bär prada. det är en film jag kan se hur många gånger som helst, om och om igen^^

Ha en fin kväll
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback