Idag

oj oj oj vilken mysig kväll det blev! Vi firade Chalotta och grillade bananer och marchmallows (ja vet verkligen inte hur det stavas) och åt rulltårta och satt i soffan och myste. Sen såg vi halva Virgin Suicides, en film jag velat se hur länge som helst. Jag var jättetrött och somnade, Macke väckte mig när han skulle gå och ja va mitt uppe i en dröm och blev lite halvt förvånad. Japp japp, idag är verkligen dagen då ja somnat hela tiden. Nu är klockan tre och jag borde verkligen verkligen sova, ska upp innan åtta imorn och sen går jag ända till fem så jag har en lång dag imorn. Hoppas ni haft en fin kväll, jag är väldigt nöjd med min i alla fall.

Blir man inte rädd när man läser en secret som denna? Att det fortfarande finns människor som inte kan acceptera/hantera att människor har olika hudfärger och att det inte är något konstigt med det. Blir både ledsen och upprörd

Nej nu får ni sova så gott
:*

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, visst är Virgin Suicides fin? Var ett tag sedan jag såg den nu, men jag tycker om den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback