Underbara dagar gör en lycklig<3

Hej vänner! Har haft en jättefin dag, orkar inte skirva nåt nu. berättar mer imorn! Nu ska vi sova!
här kommer tre biler dock på mig, från idag, haha så lustigt att se mig själv i lolita, men väldigt kul, det va ju så länge sen nu som ja hade det. Vi blev fotade av typ em miljon turister och utfrågade hur många gånger som helst om vilka vi va! En kille spelade t.o.m när vi pratade. När vi satt och åt i kungsträdgården blev vi fotade typ 4 gånger under loppet av bara några minuter. Haha, en kille fotade massa och skulle ha med bilderna i sin utställning osv, rätt kul, sen blev vi fotade av en tjej som gör en bok om japasnka stilar. väldigt nice!

Natti :*





Kommentarer
Postat av: Becca

Du är SÅ snygg Cissi! :) Verkligen!!



Å det hade varit jättemysigt att komma till er och kortebo i helgen! Men jag vet inte om jag kan eftersom jag ska fira en vän här hemma, men jag kan ju tänka på det.

När fyller du år? eller har du redan fyllt? :)

KRAM

Postat av: Ammi

Fina fina fina du <3

2009-05-29 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback