Hej vänner! ...


Hm såg att ja inte postade det här innan


Hej vänner!
hade en galet kul kväll igår med älskade Mathilda! Dock blev kvällen inte som tänkt. När jag väl skulle gå på tåget till Gbg så visade det sig att jag hade glömt min biljett till Woven hand i Jönköping, fatta va ledsen jag blev, så det blev snabbt ändrade planer. jag och Tilda drog på monochrome och det va kul, vi brukar ha kul ihop. men ändå stället är inte lika fantastiskt som jag alltid tyckt att det vart. Kanske det var när allt var nytt för mig som det va så magiskt. Igår kändes människorna (inta alla) ganska tråkiga och musiken va inte den bästa, hm det är svårt att förklara men i början så tyckte ja allt va himelskt. människorna, musiken, stället, stämmningen. Igår på dansgolvet, första tiden i alla fall, va musiken inte så bra (berodde nog mest på en dålig dj) människorna såg skabbiga ut och det luktade unket. och jag frös. Tror nästan jag fick feber eller något, mathilda va så varm så hon knappt stod ut och jag frös, fast jag dansade som bara den.

Men sen gick det bättre. jag äskar ju monochrome men det beror delvis på nostaglin nu tror jag. har så himla mycket minnen därifrån som alltid dyker upp när jag är där, hade ja kommit dit igår för första gången.

Hm nu ska ja inte svalma mer, hade jättekul ju! Johannes och Jesper och hans vänner va där och det va ja jätteglad för^^ Tycker om dom jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Tänkte skriva innan jag såg sista raden (Missade den första läsningen) att jag inte hoppades att vi drog ned din kväll:P Men vet själv att jag va så himla trött och skulle hjälpa till på gudstjänsten så jag orkade inte vara där mer tyvärr... Det är ni som är underbara. Lätta att prata med och som alltid ger mig ett leende på mina läppar. Ni livade upp min annars trötta kväll!

/Trötter (de andra dvärgarna har redan lagt sig så det är inte 7up utan 1up :P)

2009-05-04 @ 01:00:43
Postat av: miaka

Aw finaste du, ni drog ju som sagt verkligen inte ner kvällen, tyckte det va askul att ni va där så klart! tycker om er! Detsamma!

2009-05-04 @ 13:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback