Livet

Så va både valborg och första maj över. det har vart två fina dagar. Igår var vi gbg som sagt och det va väldigt mysigt. Vi satt på en filt i vasa och drack och åt och pratade och kollade på Kortegen, sen läste vi bibeln och disskuterade lite texterna. Läste från hieskel, 1 petrus och sen tror ja det va Johannes, minns inte riktigt. Men det va en intressant text verkligen, såg sista texten i ett nytt ljus, synnerligen intressant. Men i alla fall, sen åkte Amster och jag hem, lyssnade på musik, kollade bilder på facebook och bilddagboken och åt ost, sen låg vi och pratade en bra stund tills ammi somnade (till min saga om när jag och tilda var vid havet med våra nyfunna varabo vänner, hahaha) På morgonen skulle vi egentligen kollat på en lägenhet åt ammi men det blev inställt så vi åt frukost ute på verandan i solen och sen fixade vi oss och åkte ner till stan för att möta upp Marcus som spenderat natten i Hillared :P Så vi satte oss i stadsparken och njöt av solen och sen kom Isa och myste med oss och sen även Essa och Sibbe, det va mys.

Sen åkte jag till Gbg, filmkväll hos Josh vankades. Det va asmysigt, vi kollade på en söt film som hette labyrinth, tyvärr va ja tvungen att åka hem ganska tidigt, gick inga bra bussar, mamma och pappa är i Sthlm nu så ingen kunde hämta mig på stationen så då måste man ta en buss som är inne så man kan komma hem hit med, sen hade ja en liten bror här hemma som ville ha hem mig så så fick det blir. Dummaste är det att ja inte vet var jag lagt min kamera. har verkligen ingen aning så ja har inte tagit några bilder de senaste dagarna. har ju dock bilder från i tisdags när ja träffade Ammi för första gången som ja gärna skulle vilja lägga upp och lite mer filmer och sånt, men nej då. Måste leta upp den. Tog dock en bild från
Varg


Ammi och jag på valborg!

nej nu ska jag ta och ta tag i mig själv och inte bara ligga här och bryra ihop, det låter som eb väldigt dålig idé.
Sov så gott älskade vänner
:*

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Den här bilden på er är verkligen jättefin ^^

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Tack så mycket Isabelle. :-) Jag är fotografen.

och Tack! Cissi för idag och igår (och i morgon, hehe)! Du är så fin!

2009-05-02 @ 02:42:16
URL: http://blogg.samuelvargthunberg.se
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu är där en tävling där du kan vinna 3500 kronor i presentkort i valfria butiker! Vem vill inte vinna det?!



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-02 @ 02:52:44
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Sid

Hiesekel 25:17, mitt favoritstycke från den delen, särskilt om man kan läsa det ur 1910 års översättning!

2009-05-02 @ 03:40:44
URL: http://twistedorigin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback