Cold water

Ny dag! Sov helt sjukt länge. Vaknade av mig själv tio i tolv och tänkte nu måste ja gå upp men så la ja mig ner igen och somnade om... Mamma kom in och väckte mig klockan ett sen. Nu har jag precis ätit frukost och ska börja skriva ett CV. Ulrika på bemmaningsföretaget sa att det var bra om jag tog med mig ett. Sen ska jag tvätta och bestämma mig för vad ja ska ha på mig på intervjun, och va ja ska ha på mig i helgen överlag. Imorgon ska jag på fest i Gbg och söndag hem till en av Soots vänner. Sen måste ja göra min uppgift i matten. Den ska in idag. Tittade på den precis, tre uppgifter som ska lösas. Jag förstod absolut ingenting. Måste be Gustav hjälpa mig när han kommer hem sen och hitta min mattebok. Pappa måste lagt undan den. Kändes så värdelöst att behöva köpa en mattebok för 300 som ja ska använda en månad liksom. Men men, sånt är livet.
Ha en fin dag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback