Joyfull

Mjau! Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har vart i gbg hela veckan så ja har inte haft tid! Dagarna har spenderats till stora delar i Soots supermysiga lägenhet (kunde inte trivts bättre än vad ja gör där) med matlganing och film osv, Charmy och jag har även hunnit med tjejsnack och fika och lite shopping. Mysigt värre. har helt enkelt haft en kanonvecka.

Idag har jag jobbat. Det var massa folk under stora delar av tiden och vid ett läge var jag helt själv i kassan och det kom hur mycket folk som helst. Jobbigt jobbigt! Sen hade vi en tävling om vem som kunde sälja flest lökringar och jag vann! Yay, glad katt. Jag är rätt bra på att sälja saker, eller i alla fall få folk att tro att dom behöver saker de ev. inte behöver. Mina tjejkompisar brukar säga att det är farligt att shoppa med mig eftersom de alltid slutar med att de köper för mycket för att ja alltid får dem att köpa saker (? haha, jag gör det inte medvetet i alla fall)
Vann massa fika, så nu sitter ja här med läsk och bulle och paj och muffin! Massa fredagsmys helt enkelt.

Ska ta och ladda upp lite bilder från veckan som gått. Har inte alls tagit många tyvärr. Trodde ja hade helt slut på batteri tills det på onsdagen visade sig att ja hade lite kvar i alla fall så det blev lite bilder i slutet!


På torsdagen förra veckan var jag, maya och Vixs en sväng på stan. Här är vi på Mcdonalds!

På kvällen blev det U-church. Vi hjälpte Marika välja glasögon, hon hade med sig typ tolv par eller nåt.

Mys mys

På lördagen var det dags för monochrome, jag och Karino var på förfest hos Soot!

Min favokarin va snygg jazzstjärna från tjugotalet!

Jag

En Marla Singer och en katt

Jag och Karino!

Söt katt

Så söt bild! Karino och Gexs! och Soot och Bunny i bakgrunden!

På Monochrome mötte vi upp folket från u-church! Här ser vi bla Johannes <3

Soot och Marika


Söt söt söt bild på Johannes och Marjorie (och lite av Magdas huvud)

Mjau, vit Per!

Nom nom nom

Sen blev det ju typ inga bilder från denna vecka

Här är en bild på Charmy, när vi va på McDonalds

Jag, vid Soots dator!

På kvällen var det u-church, här är Josh och Varg på bussen, Joshi berättade något väldigt intressant, väldigt ingående :P

Älskar dom här människorna <3



Så det va alla bilder! Nu ska jag måla naglarna och platta håret och lägga fram kläder för imorn och försöka få tag på Amster! Vi ska ha det så mysigt imorn, har saknat ihjäl mig efter henne <3

Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

Hihi, härliga bilder! :) ♥



Sv; Tack så jättemycket! :D

Okej, dom var jättefina iallafall! ^^



Kraam <33

Postat av: Ammi

Naw sötnöt :) Har saknat ihjäl mig efter dig med. Men vi hade grymt kul :D <3

2009-11-16 @ 22:06:00
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback