Nom nom

Nu ska jag iväg på anställningsintervju om bara några timmar! Wish me luck! Känner mig lite nervös. Är lite rädd att jag inte ska hitta, men bussen kommer in 25 min innan ja ska va där så ja lär ju ha tid att hitta om inte annat. Hoppas verkligen det kommer gå bra! har haft en jättefin helg. I lördags var jag på inflyttningsfest för ett par vänner till Bunny och soot, väldigt trevligt och igår var vi ute och hälsade på en vän till Soot i i Bergsjön. Åkte förbi Bellevue och Kortedala och så och det kändes så nostalgiskt, ja kände inte direkt igen mig, bodde ju bara där i två år men så såg ja hemköp och då kände ja faktiskt igen mig lite mer, minns på ett ungefär vilekt håll vi brukade komma från när vi gick dit. Vi bodde på Vintergatan, minns det som ett ganska mysigt område. På sommaren satte de alltid upp såna där stora pooler på varje gård som självklart var väldigt uppskattat av alla barn. Väll hemma hos Håpe snackade vi och spelade tv-spel. Mysigt värre! På kvällen slappade vi mest och hade filmkväll! har äntligen sett Zoolander nu! Har velat se den länge men det har inte blivit av. Nej nu ska ja duscha och fixa i ordning mig så ja inte kommer för sent.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till!

Postat av: Ammi

HUR GICK DET HUR GICK DET HUR GICK DET ? :)

2009-11-23 @ 23:28:29
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback