Så får du mig ändå

God kväll! Trevlig dag idag.

När jag var 16, 17 år köpte jag massa katthalsband (nej nej, jag har inte alls en thing på katter. Inte alls, har aldrig haft) Bestämde mig för att leta reda på dessa då det var jättelänge sen jag hade dem. Senaste gången var med Charmy minns ja i alla fall. Hittade de flesta efter lite letande. Dock inte den absoluta favoriten. Flera av dessa är nästan oanvända då de inte passar/ tycker inte lika bra om dom.


Mjau! Det blåa har jag använt så mycket att det nästan faller sönder :P


I like this one, it's cute, man kan liksom öppna den och så kan man skriva någons namn däri! Fint va? Fast den ser inte så bra ut när den sitter på tyvärr.

Hittade bild på kappan jag skrev om, den med kattöron, fast hittade ingen bild med spetsiga öron, dessa är ju mer pandaöron eller nåt tror jag

Så söt! Blev ju inte av att ja köpte den dock, men kom över två söta tröjor:


Har lyssnat mycket på Emil Jensen idag, stor love of my life. Hans texter rör vid något djup innom mig. Det där djupet som bara vissa röster eller texter kan röra vid. Idag har låtar som naken ner på knä, Så får du mig ändå och Hur lyckliga kan vi bli spelats om och om igen
Här kommer några korta text utdrag

Vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå
Om du trollar bort mig långt från dig
och lurar hem mig med dina sämsta tricks
så får du mig ändå
tro att du har tröttnat på mig
ring mig sen och ångra dig igen
så får du mig ändå
vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå




Låter lärda läppar leda mig
förleda mig
lura mig

Då skulle vi aldrig mer
tvekat och gått hem igen
ensama i från varandra

Inte lika starkt utan musiken kanske, men så vackert.
Nu ska jag sova. Hoppas ni haft en fin dag
<3


Kommentarer
Postat av: ^^ ELLA ^^

Vart fick du tag på t-shirt'arna? ^^ ♥

Postat av: Sara ftw

Måste fråga, vart hittade du jackan? Blev förälskad nu när jag såg den.

Tack på förhand! :>

2009-11-30 @ 14:41:37
Postat av: Cissi

Sara: Jackan hittade jag på en liten butik i sthlm men vet att den bla finns på ebay med W0QQitemZ370297717812QQcmdZViewItemQQptZWomens_Clothing?hash=item563776c434" rel="nofollow">http://cgi.ebay.com/Hell-Bunny-Fur-Ears-Winter-Coat-Polka-Dot-Black-White-MW0QQitemZ370297717812QQcmdZViewItemQQptZWomens_Clothing?hash=item563776c434

2009-12-01 @ 07:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback