Ureshii

Yay! Känner mig riktigt lycklig! Massa som stämmer just nu! Helgen spenderades med bästa Maya i sthlm! Åh vad kul vi hade det. Blev klubb Shibuya som sagt på lördagskvällen och shopping och film och mys på söndagen. Åkte hem igår eftermiddag. Kändes nästan lite jobbigt att lämna staden. Stället vi bodde på var jättefint och fräsch och väldigt centralt.

Dags att fixa sig!

Kvällens outfit, jag  var "new born vampire" Med blodig klänning, bandage, huggtänder och så hade jag mina circle lenses. Älskar dom, skulle nästan kunna ha dom dagligen!

Watashi wa vampire desu

Så såg jag ju färdigfixad! Kändes bättre med klänningen än jag trodde, dock blev färgen inte så bra. Hade väldigt svårt att få till den, ser bättre ut på bild än vad den egentligen var :S

Mjau, två suddiga bilder, hade velt få till nån bild där man såg mina ögon bättre men det blev visst inte så

Maya blev väldigt snygg i sin Angel of death outfit! Hon hade köpt svart hårspray så vi gjorde slingor och sminkade och hade oss. Väldigt trevligt.

Sen skulle vi då "förfest" med alkoholfritt vin. Niiice

Det va praktiskt taget omöjligt att få upp flaskan, så himla pinsamt, vi försökte som idioter och ALLA tittade på oss. Pinsamt värre. Tillslut fick M springa och hämta en sax. haha

Ja ja tillslut fick vi upp den, vi skämdes lite då.

Snygg Maya precis innan utgång!

Blev väldigt lite bilder från Shibuya, tråkigt nog, här är en av de få i alla fall!

Victoria och hennes pojkvän var det! Väldigt trevligt!

BatAAr spelade, det va nice



Spelningen var jättebra. Verkligen, riktigt duktiga grabbar! Fullt ös! Synd att jag fick till så få bilder, stod inte så bra till, mycket folk i vägen :(

Senare på kvällen öppnade äntligen dansgolvet! Underbar musik, jättehärlig dans!

Jag (tittar ner som vanligt) Maya och Viktoria

På vägen hem hittade vi en bild på vår man Emil Jensen


Dag två:
Vi sov till klockan två, det var nice. Sen segade vi jättelänge med att göra oss i ordning. Var nere på Jensens (ny favostället) vid halv fyra och satt där till fem. så så mycket shopping hann vi inte med. Men vi tog en promenad i gamla stan och satte oss och tog en vam choklad med grädde på Sten Sture!

^_^
Vi hittade det här lipsylet i en affär. Sooo weird

"looking good for jesus står det på"

Vi hittade en jättestor spegel!

Mums!
På kvällen sen tittade vi på film men nyfunna australienare, här är en bild på Josh, som han hette, tyvärr blev det ingen bra bild :(

Dag 3:
Vi kom upp lite senare än räknat, packade fixade oss och drog ut på stan!

Bild på mig! Olika vinklar osv

I en affär blev Maya helt plötsligt pimp, det var jätteläskigt. Jag blev jätterädd! Och så hittade vi en helt underbar kappa med vita prickar och en luva som hade kattöron. Gha ville verkligen haft den. Sötaste ever!
Sen var det dags att säga farväl till stlm och ta tåget hem. Väldigt mysig resa i alla fall!

Maya i sin nyinköpta Edward Cullen tröja. Micket söt!

Sista bilden, ser ut som att vi är typ..fem år? Men men, bästa resan!

Ha en fin dag <3



Kommentarer
Postat av: soot

mysigt ni verkar ha haft det :) ni slog mig i häftigaste helgen-tävlingen i alla fall. dagens pris: ett mjau!

2009-11-03 @ 17:54:29
Postat av: Vickan

Å det såg ut som att ni hade en toppenhelg! Jättefina var ni. Nästa år vill man se Maja som vampyr. Tror definitivt hon skulle passa som det.

Postat av: Anonym

vilken affär ? (;

2009-11-09 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback