A perfect day for a gift


Igår var vi hemma hos Vickan och firade hennes 20-års dag! Det var mycket trevligt! Jag och Maya och Charmy hade köpt en present till henne ihop! Visst ser den fin ut?

Den här låg i paketet! Passade Vixs färger perfekt ju!

Fina flickor. Älskar Charmys klänning, den är sååå muuuu!

Maya-chan var först ut med att byta om till myskläder! (jag var sista)

Vi hade det mysigt, först åt vi jättegoda pajer som Vickan bakat! Sen tittade vi på Dark Water^_^ Vid halv elav åkte vi och hämtade Charmy som pga dåliga bussförbindelser blev lite sen och efter det fastnade vi på bodylines hemsida lite väl länge. Så länge att Charmy och Maya gick och la sig, eller vi tittade klart på filmen och så. Sen tittade jag och Vickan på Yu-gi-oh filmen och kom i säng runt halv fem. Slocknade som en stock och sov till klockan två (!) T.o.m jag var förvånad över att klockan hann bli så mycket.

Idag fick jag även sålt min Red little riding hood buhu, nu ångrar jag det nästan, men eftersom jag aldrig använde den så var det dags att låta den gå. Kanske har använt den fyra fem gånger och då har jag ändå haft den in mer än ett år.

Det  var länge en av mina drömklänningar och jag var salig när jag fick hem den. Det broderade trycket är helt outstanding och klänningen är bedårande! Hoppas den kommer till ett bra hem. Jag är stolt över att ha fått äga den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback