Mys

*Gäsp* Första kvällen hemma på hela veckan^_^ Hjälp va mycket resor det har vart den här veckan, tack och lov att det går så fort att åka till gbg som det gör. Imorn blir det häng med u-church. Det ska bli jättekul. Karin kommer ner med från Lidköping och vi ska sova över hos Magda! Det ser jag verkligen fram emot! Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Är lite sugen på att ha något helvitt, exempelvis min vita klänning från Odium. Morr nu har ja letat efter en bild på den klänningen hur länge som helst. är det någon som minns vad den heter? Den vita korta? Nu tappade ja all lust att skriva mer. *Morr*


Okej ja letade lite till: Hittade den till slut så det här är en ganska trolig outfit inför morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback