How about a nice cup of....

Idag har jag haft en hur mysig dag som helst med min vän Anna! Vi hade en riktig heldag i Göteborg och lång fika (som det alltid blir när det kommer till oss två) Blev inte så mycket shopping men jag kommer över en lite grej som jag ska ha uppe i Sthlm! Anna hade med sig sin supersöta hund Bianca med så egentligen var vi ju tre^_^

Här kommer lite bilder!

How about a nice cup of coffe?
Vi hittade ett jättemysigt litet Café inne i nordstan, det låg mittemot Lagerhaus och jag har aldrig riktigt noterat det men det var väldigt mysigt och inte särskilt dyrt^^

Jag på Caféet!

Binca ville med fika! Visst är hon söt?

Sötast ever!

Cissi vill med ha hund!

Nu sitter jag här hemma igen, är helt slut. Gick upp tidigt ju för att åka ner till Bäckäng. Kändes konstigt att vara där igen, helt själv. Kände mig som en småunge när jag steg in, fast det egentligen var min gamla skola. Nu var korridorerna fyllda av andra ungdommar. I alla fall så fick jag mitt betyg fort. På infoteket var det stängt så jag fick lägga det i brevlådan. Måste komma ihåg att ringa ner på morgonen imorn så att de verkligen fick det.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

OOOOOOOOOOOH!

Gud så otorligt slta ni är!! Alla 3!! ^-^

Vad fin Anna var i svart hår. Fast jag tycker om det blåa! Lovelovelove!

Kram

Postat av: Linnéa

Oja! Hon var jättefin i det!!

Fast jag tycker allt att hon ska ha kvar det blåa, det tycker jag. För hon passar ju sjukt bra i det också!! ^^ <3

Kram

2009-10-21 @ 07:08:08
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback