Ful

Ful, ful ful ful ful ful ful är vd jag känner mig idag. Hatar sånda dagar när det inte spelar nån roll vad man än gör, man känner sig ändå jätteful. Min lugg är för lång och för tjock och klipper ja den blir den för kort och lägger jg bak lite av den blir det för tunt och mitt ansikte är tjockt och mina ögon fula och allt är bara grått och tråkigt. Usch vill bara gråta när jag ser mig i speglen. Inge kul alls att gå ut när man känner sig så här. Nu har ja plattat håret och sminkat mig och packt allt och fixat mig och sprayat och pudrat och donat men inget hjälper. Inget alls.  Kunde jag inte haft en ful dag igår när jag ändå bara va på stan oh var hemma. Var så länge sen ja va ute på klubb ju. Usch usch usch. Och ute öser regent ner.

Annars har det varit mysigt idag. Har suttit inne och tittat på anime och tja fixat mig :P Nu ska jag åka om en kvart eller så. Hoppas verkligen humöret stiger för ja är egentligen jättepepp på att gå ut, bara inte pepp på att se ut så här :(

Nu ska jag sluta klaga. Ha det fint ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kära Cissi, kan bara säga att du inte alls är ful :* Men jag vet PRECIS hur du känner, för idag känner jag precis likadant. Allt är bara helt fel med utséendet, vågade mig inte ens utanför dörren :( VARFÖR ska det vara så? :/

Postat av: Ammi

Men söta du, du är ALDRIG ful <3

2009-10-04 @ 12:03:57
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/
Postat av: jilin ^.^

ja men dem sidorna var verkligen jätte bra! hittade en massa söta saker,... men kan tyvärr inte köpa allt T.T

men åter igen tackar för hjälpen!! <3

2009-10-04 @ 13:41:57
URL: http://jilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback