Hår and stuff

Hår hår hår hår hår, vad ska jag göra med mitt hår? Varför kan det aldrig växa ut? Varför måste färgen gå ut så fort? Ibland får jag ett ryck och tänker att jag ska färga det svart (så man slipper hålla på att färga det och köpa hår som ska färgas och hela kittet) men jag tror jag skulle ångra mig sjukt mycket. Önskar bara att det alltid kunde vara exakt den där nyansen jag vill att det ska vara och lika långt med. Tror jag ska använda den där färgen jag hade i för en månad sendan. Den blev bra, ganska mörk (mörkare än jag trott) men ändå så sitter man har med väääldigt uttvättat hår. Det är ju en av fördelarna med svart, jag brukade färga det en gång per termin typ.

Minns när jag precis hade färgat det rött då ångrade jag mig en del och så, minns att ja tänkte att jag aldrig mer skulle få komplimanger för mitt hår men haha jag har aldrig fått så mycket komplimnager för mitt hår sen jag färgade det rött. Det är inte så troligt att jag kommer färga det jag är bara så galet trött på att färga om hela tiden.
Borde jag fägra det svart igen?
Har suttit och tittat på massa bilder från när jag var svarthårig. Saknar att ha det lockigt, verkligen men nu förtiden trivs jag ju inte alls i det :S Här kommer några bilder i alla fall.


Lolitameet förra sommarn, jag hade precis fått hem den där bonneten, enda gången jag använde den


Piratmeet förra hösten





Ammi fotade, vi skulle till rockbaren, eller nej vi skulle till haket men hamnade med nån som hette Ralf på Rockbaren istället


Semestern förra året, i Stockholmsskärgård. Jag hade fått för mig att gytja från havet var bra för huden. Tror inte det stämmdet. Minns i alla fall att det vart svårt att få bort eftersom det torkade in i huden. typ



Student och bal förra året, känns som en evighet sen men det är ju faktiskt inte mer än något år sen

Innan första gången jag var på Monochrome, enda gången jag gått ut i lolita kläder. Aldrig mer säger jag bara

Innan Halloween förra året.

Vad mycket minnen det här väckte!

Kommentarer
Postat av: Luvan

Du passar skitbra i svart men jag tycker du passar ännu bättre i rött! Du ser ut som Ariel! <3

Postat av: o'

sv: tackartackar ^^

2009-10-15 @ 16:01:37
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Soot

Enda gången du gick ut i lolitakläder? Wat? Why?

2009-10-15 @ 18:46:08
Postat av: Cissi

Soot: För att det är varmt, det blir sjukt varmt med massa underkjolar and stuff och för att de är så dyra kläder, har ingen lust att få en öl i knät på en klänning som jag lagt över 1000 kr på som bara klarar av kemtvätt liksom :S

2009-10-25 @ 13:02:25
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback