Mjao

Mjao! Nu är jag trött. Har jobbat idag. Eftrsom det är lönetider och allt var det ganska mycket folk, vi hade alla fyra kassorna öppna. Sen  blev det värre, efter lunchen fick jag stå i DT:n fast det gick bättre än väntat faktiskt. Jag lyckades t.o.m ta betalt samtidigt som jag tog nya beställningar, fast det är klart lite mer strul blev det då :S Men jag kände mig lite duktig i alla fall! Ringde ner till hittegods avdelningen på Västtrfaik med bultande hjärta i hopp om att det hade fått in påsen jag glömde på bussen. Har som sagt inte direkt pengar att lägga på en ny korsett just nu. Tack och lov hade de fått in den. Så efter jobbet skyndade jag ner till stan för att hoppa på bussen till gbg, en timma dit, tio min i gbg och sen en timma till. Haha kändes lite onödigt men jag var så lycklig över att få tillbaka den. Trodde ärligt talat att jag inte skulle se den mer igen!

Hittade den här gamla bilden på Ammis bdb, visst ser jag liten ut?

Tror den är från tvåan eller nåt. Tre år sen, helt crazzzy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback