Pain

Kom preci hem från tandläkaren. Det här var en av de värre gångerna jag varit med om. jag brukar alltid ha lite svårt för de där röntgengrejerna man ska ha i munnen, det är så himla obehagligt och jag har liksom lite problem med att ha saker i munnen osv. Får lite panik av det, plus att det faktiskt är riktigt obehagligt. Idag skulle de röntga på "något nytt sätt" och det gick liksom inte, jag kunde typ inte andas och vi fick göra om det hur många gånger som helst. Tillslut fick jag bedövningspray som jag skulle gurgla runt i munnen och det var jätteäckligt verkligen. Mer elelr mindre avskyvärt. Sen domnade ju hela tungan och gomen bort och det kändes jätteobehagligt. Efter många om och men fick hon tillslut de bilder hon ville ha, då satt jag där emd rinannde ögon och smink som hade runnit runt ögonen. Inte kul alls.

Sen visade det sig att jag ahde två hål som skulle lagas. Det var heller inte kul. Har lagat ett hål innan. DEt gick oerhört dåligt och gjorde jätteont. Dom var tvugna att göra någon typ av barnmetod på mig då (tror jag var runt tolv år) som gjorde att det tog väldigt lång tid att laga hålet (dte var ungefär in och borra en minut ta ut och sen in igen, minns faktiskt inte riktigt hur det gick till bara att det var jobbigt) Så nu ska jag tillbaka den 22 oktober för lagning.

Senare idag åker jag till Josua! Vi ska se filmen Requiem och sen disskutera den och exorsism och liknade innom katolska kyrkan. Ska bli himla intressant! Nej nu ska ja se om Vickan har vaknat. Hon har sovit över här och ligger och sover på mitt rum nu!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

BLÄÄÄÖÖÖH!

Jag HATAR tandläkare. Jag får också lite panik.

Speciellt när jag drog ut tänder, jag tror att jag dog lite lite.

jag kunde inte andas när jag gick därifrån (förmodligen var det av lättnad att det äntligen var över ^^)

Kram

Postat av: ^^ ELLA ^^

Sv; Bra att det var okej! :) ♥



Kraam <333333

2009-10-08 @ 16:03:59
URL: http://ellaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jaa, uuusch!!



Mihhiih, tack!!

Kram :)

2009-10-09 @ 10:02:39
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback