Today's my day!

Solen lyser ute, en sån där härlig höstsol medan vinden biter lite kyligt. Jag vaknade sent idag. Halv ett. Det var skönt att bara sova ut, utan någon väckarklocka. Gick upp och tog ett varmt skumbad och nu titter jag här, efter ansiktmask och krämer och njuter av tystnaden. Gustav och Samuel är i skolan så jag är själv hemma. DEt är väldigt sällan jag är det. I vanliga fall är det alltid någon hemma men nu är det tyst och stilla. Egentligen skulle jag åkt till gbg idag men det blev inte så. Känns ganska skönt på något sätt, eftersom jag ändå ska in lör-sön med. Ska bli skönt att ha en riktig slappdag. Ikväll kanske Vickan kommer hit. I så fall ska vi äta godis och kolla på film och snacka massa tjejsnack :p Och imorn blir det hikari-kai på Stadsbiblioteket i Gbg! Det ska bli riktigt kul. På söndag är det modevisning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback