Älskar mamma och pappa

Har jag världens underbaraste föräldrar eller har jag det? Igår när de hörde min panikslagna gråt avbröt de sin semester i Sthlm och körde direkt ner till Borås, trots att de var på festmiddag hemma hos goda vänner. Idag hämtade vi ut mina tabletter, som pappa betalade och nu på kvällen kom de hem med kappan jag pratat om sen jag såg den, en riktigt underbar cremevit kappa från H&M med pälskrage! Gissa om jag kände mig bortskämd och överlycklig!


Så ser kappan ut! Visst är den fin? Gillar egentligen inte den färgen på pälsen, utan ska nog köpa vitt tyg och sy en extra grej, så kan jag ju byta om jag vill^^ Eftersom den är avtagbar!

Plokade snabbt ihop lite saker jag vill ha till den^^
*Väska: Bodyline, den kommer abolut vara ett måste även i höst/vinter
* Moccahandskar: Lindex
* Öronmuffar: Lindex (ganska nyinköpta och verkligen välbehövda)


Om man känner för helvitt (kommer nog inte använda de handskarna dock, tycker inte de passar in)
Väska: Swimmer
Handskar: H&M
Mössa: Lindex


Här är den utan krage, minst lika sött tyker jag
Väska: Bodyline (hade egentligen tänk att hämta min hjärtväska men orkade inte)
Handmuff: Hemmasydd
Mössa: Lindex



Kan knappt vänta tills jag kan börja använda den! Ska köpa mig en helvit basker med, och nya skor med för den delen!

Liten bild från min sjukhusvistelse :P




Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vilken snygg kappa! Måste införskaffa en sådan underbar juvel, haha. Vad kostar den? =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback