Glad Cissi

Bra dag idag! Mår lite bättre, vaknade efter nio och noterade att BL paketet äntligen gått igenom tullen och var på väg till mig, ringde DHL för att kolla tullkostnaden och ungefärn är de skulle vara här, tyvärr kunde hon inte svara på det utan sa bara att dom kommer "nån gång mellan 09-17" Tycker personligen det är ganska långt mellan nio och fem men hoppas på att dom kommer ganska snart. Åker ner till gbg så fort jag får hem det!



Åh vad jag är glad! ja kasnke kanske kanske ska sälja av min Red Little Riding Hodd (usch vill egentligen inte skiljas från den) och i så fall blir det Vampire klänningen! har även hittat en av aatp staind glass klänningar på auktion i brunt precis den färgen ja alltid velat ha den i. Kanske tar den istället. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback