Hypocrite

Håhå, jag har haft en väldigt mysig dag, gårdag med för den delen^_^
Vi var först hemma hos Ammi (igår alltså) och förfestade, sen var vi några som drog till Trägår'n, totalt misslyckat, alla såg ut som att dom var 14 och det va en idiotkille där som va jättehyper och skrek att han hade lagt rohypnol i våra drinkar och skulle våldta oss sen, och visakde äckligt till mig "jag är en björn, du vet en sån som din mamma varnade dig för när du var liten" Det var antagligen den sämsta raggningsreplik jag hört i hela mitt liv, sen mötte jag upp min söta Amster som åkt ner till stan i bara morgontofflor och så åkte jag, Ammi, Amanda och Martin hem till Ammi. Det var hur stjärnklart som helst ute så vi satt ute i trädgården med en flaska vin och bara var. jag såg tre stjärnfall och allt var så vackert. Sen gick vi in för att sova men det blev en del snack, Ammi somnade först, sen Amanda och jag och Martin låg och pratade till halv fyra innan det blev nån sömn. Sen halv tolv väckte Ammi oss och hade gjort frukost så vi åt och sen gjorde vi kladdkaka (som inte blev så kladdig) och tittade på family guy.

Sen åkte jag hem, pappa grillade kycklig och jag hängde upp mitt hår på tork för de stank rök och sen gick vi hela familjen ner till Hässleholmens kyrka för att rösta i kyrkovalet. Jag sticker inte under stol med att jag röstade på frimodig kyrka, det absolut bästa alternativet enligt mig. Jag fattar egentligen inte varför de andra partierna får vara med, alltså de andra politiskt bundna som inte ens har en kristen profil. Socialdemokraterna säger ju sig vilja avskaffa kristendommen helt i Sverige så varför ska vi ge dem någonsom helst makt i kyrkan? De troendens hus liksom. Det är så galet. Moderaterna påstod sig "vilja göra kristus känd för sina medmänniskor" Själv undrar jag vad de egentligen menar med de eftersom de inte har en kristen profil i sin politik, det känns så oerhört hycklande.
När vi väl hade röstat och satt oss i bilen för att åka och handla började det regna och jag kom på att jag hade glömt mina extentions ute, illa, eftersom en del av dem i var i syntet och det förstör håret totalt. När vi kom hem en timma senare mådde det inte så himla bra.
Nu har jag precis lagt ut en säljs post för att bli av med lite lolita-kläder jag inte använder. Har hittat några underbart söta nya jag skulle vilja ha! Bla den här
Den är från ett taobao märke och kostar knappt 250 kr, ursöt tycker jag och absolut något för min plånbok!
Nu ska jag strax gå och tvätta ur färgen ur mina extentions, kände dock att jag köpte en färg för lite, kunde inte riktigt täcka allt hår så det får nog bli en tur ut på stan senare i veckan om ja ska kunna använda det där håret^_^

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha det är bara jag som lyckas åka i morgontofflor till stan ! ;) Men tack för i lördags ! Pluttestumpan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback