Ta bort det. Det tillhör inte min kropp

Svinkoppor. Japp, efter att ha kollat runt lite överallt är jag ganska säker på att det är det jag har. svinkoppor. Har lite svårt att förlika mig med ordet. Det låter så äckligt, så fullt. Jag vill inte ha det.
Varför måste jag råka ut för elände efter elände, det är här den fjärde saken jag får nu på bara några månader. Känner att min kropp snart inte klarar av mer smärta.

Anyway fick det här mailet från DHL Japan nyss:

Dear Customer

Thank you for your e-mail. Since it was holidays in Japan from 19th to 23rd, your package was not handed over to DHL from Bodyline. It should be picked up today and will get a flight tonight. Could you please wait for next update.

Skönt att veta att det blivit ivägskickat nu, mindre kul att jag inte hinner få hem det innan helgen.

Här är en bild på hur svinkoppor ser ut, ganska äcklig jag vet men ändå. Fattar ni hur ont det gör eller?

Bild från Google.

Kommentarer
Postat av: soot

ajje! fast nu kan du i alla fall bli av med det. ser rätt painful ut. smittkoppor är ju inte det vanligaste direkt, var har du fått tag på det egentligen?

2009-09-24 @ 06:09:17
Postat av: Maria

Hoppla, satte kaffet i halsen. Nu är hela skrivbordet kaffefläckat. XD

Postat av: Sid

Stackarn, verkar som att allt ont verkligen drabbar dig ju :( Hoppas det går över snart!

2009-09-24 @ 11:48:56
URL: http://twistedorigin.blogspot.com
Postat av: Cissi

Soot: JA fattar inte vart ja har fått det ifrån, det är väl bara småungar som får det eller? Ja känner ingen som har det förtillfället vad jag vet. Men tydligen är det oerhört smärtsamt, kan ha fått det på jobbet, typ tagit i pengar eller nåt, som vart smittade. GHA det gör så ont.

2009-09-24 @ 12:27:00
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: jilin :3

aaaw stackars dig!!!! hoppas du blir bättre så snart som möjligt!!! <3

men vart brukar du köpa dina kläder ifrån...? dem är jätte söta! :D <3

2009-09-25 @ 17:30:52
URL: http://jilin.blogg.se/
Postat av: Ammi

Men va ? stackars lilla gumman :( :(

2009-09-25 @ 23:14:31
Postat av: Becca

Men lillen!! Ååå att du ska ha sån otur!!

Kram på dig och hoppas det blir bättre snart!

2009-09-27 @ 23:48:00
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback