Time to sleep

Nu har jag krypit ner i min säng i min nybäddade säng i mitt så gott som nya rum, eller nya är väl att ta i men det är i alla fall omöblerat, pappa har fixat en ny garderob till mig, och inte vilken garderob som helst, utan en hur fin som helst! Åh ja är så nöjd! Den är vit, har tre dörrar, spegel på utsidan och på insidan av ena dörren, tre skjutlådor och massa plats att hänga upp saker. Äntligen en garderob som man kan hänga in saker i! Åh ja är så himla nöjd! Den är så fin! Dock ser mitt rum lite ihoptryckt ut och halva väggen försvann liksom bara men nu har ja ju i alla fall en ljuvlig garderob.

Idag på jobbet fanns det absolut inget att göra, verkligen inget. Jag och Jonna försökte aktivera oss så gott som vi bar kunde och skrubbade och torkade ytor men det finns ju en gräns över hur mycket man kan putsa kaffemaskinen liksom. Så sista timmen gav vi mer eller mindre upp och stod och pratade med Ida som hade den väldigt tomma DT:n och bara pratade kläder och sånt. Var så himla mysigt verkligen.
Nu har jag precis satt på Svenska Hollywoodfruar och det är väldigt underhållande att se hur oerhört tröga dom är, det är helt galet. Synd är det om dom också, jag tycker verkligen det, fast dom har allt verkar de liksom missat själva poängen med att leva på nåt sätt. Men det är i alla fall kul att se på.

Hoppas ni får en fin natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback