Vad seg jag är

Fin fjärde dag hemma, ligger bara och slappar typ. Det var längesen jag var hemma så länge känns det som, ni vet utan att göra något. Mina veckor har varit så grymt uppbokade att jag inte riktigt hunnit med att bara ta det lugnt. Nu ligger jag hemma hela tiden i nattlinne, går upp långt efter tolv, struntar i att sminka mig och sitter framför datorn timmar i sträck. Har låtit tiden gå medan jag suttit inne på bilddagboken, bodyline, facebook, gothloli och faktiskt emocore (mest för att kolla in folk och hänga på det ganska-så-tråkiga-forumet)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Min lillasyster hänger tydligen på emocore!

2009-09-11 @ 15:23:55
Postat av: Isabelle

Sv; Detsamma love, blev så glad :D

Postat av: Ammi

Äh, man får lov att vara seg. Jag har nog aldrig varit så seg och lat som jag är här på skolan. Det är ju bara film, matlagning osv ;) Men det är HÄRLIGT ;)

2009-09-13 @ 21:50:41
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback